czwartek, 17 października 2013

**RevitaLash-kosmetycznie**

Witajcie Skarbeczki :*

Dziś mam dla was bardziej kosmetyczny post niż ciuchowy :P
Myślę, że taki też od czasu do czasu wypada zrobić, zwłaszcza że nie korci mnie jedynie moda :P ale też dobre kosmetyki :D

Dostałam bardzo miły prezencik od firmy RevitaLash :)
Ich produkty są niezwykle drogie, więc nie stać by mnie było na zakup ich, aleee musze przyznać, że
SĄ WARTE SWOJEJ CENY

Zresztą sami zaraz zobaczycie i sie o tym przekonacie :)


Oto co dostałam:







Tak wyglądają moje rzęsy bez jakich kolwiek kosmetyków!



Rzęsy z użyciem bazy Perfect Primer !!

Pielęgnuje i przygotowuje rzęsy do aplikacji tuszu :) Wygładza rzęsy ułatwiając nałożenie maskary. Wzmacnia kolor Tuszu :) Odżywia rzęsy i chroni je przed łamaniem :)


Rzęsy z użyciem Volumizing Mascara - TUSZ!!

Jest to wydłużający tusz, co widać nawet na załączonych zdjęciach :)
Formuła tuszu zawiera biotynę odżywiające wyciągi roślinne rumianku, nagitka lekarskiego, rozmarynu, które pielęgnują i nie sklepjają rzęs! :) 
Dostępny w koorze czarnym i ciemno brązowym :)





Dostałam jeszcze Formułę odżywczą stymulującą wzrost rzęs RevitaLash jednak jej efektów jeszcze nie pokażę bo kurację zaczynam od dziś :) Także zdjęcie przed jest zrobione :)
Jak produkt mi się skończy pokażę wam efekt stosowania tego produktu :)


Tak więc recenzja za jakiś czas :)
Wspólnie zobaczymy efekty :)
Jesteście za??:))


A tymczasem całuję was mocno :D
Już jutro piąteczek <3 
Juuuhuuuu... 



::MaGic Lovv::
:*

38 komentarzy

  1. wow, rzeczywiście super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. efekt super, masz genialne rzęsy... co dopiero bd po kuracji! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt :)
    Juz sie nie moge doczekac zdjęc po kuracji :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekty na pewno będą :) Uwielbiam tą odżywkę :) Z resztą chyba widziałaś moje rzęsy w poście :) Już nie mogę doczekać się na efekty u Ciebie :)

    Buziaczki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez nie mogę się doczekać zdjęć po kuracji :) mają na celu je pogrubić? odżywić? umocnić ?
    W ogole jak Ty to zrobiłaś, że dostałąś tak drogie kosmetyki ! Ja tez bym chciała reklamować i pokazywać, ale chyba nie mam szczescia lub czekam na cud ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne masz rzęsy bez żadnych ulepszaczy (: a po tej odżywce to już wogóle hohoho będą! Gratuluję tak fajnej współpracy kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem za,słyszałam dużo pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam NewVitaLash i jestem strasznie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba muszę wypróbować :)

    http://subtelnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne te kosmetyki :)
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. też dostałam od firmy miłą przesyłkę :)
    jestem już po 3 dniu stosowania - nakładania odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No powiem Ci że rzęsy z tym tuszem prezentują się bardzo fajnie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. widziałam kilka recenzji na temat tych kosmetyków i rzeczywiście efekty są powalające, zazdrosze :))
    sama czekam od wakacji na przesyłkę i już chyba do mnie nie dotrze..:(

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam odżywkę i używam chyba od lipca a jak nawet nie wcześniej :) ten produkt jest wart swojej ceny :) przestalam uzywac jej gdzies pod koniec sierpnia a moje rzesy dalej sa dlugie, oczywiscie odzywka sie nie skonczyla, zamierzam z powrotem zaczac ja uzywac :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam z niecierpliwością na recenzję tej odżywki !! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. czapka z ostatniego zdjęcia jest genialna, można wiedzieć skąd? :)
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia ^^.
    Piekny sweterek :D!
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, ale ja jednak mam już z natury długie rzęsy, więc jak tylko machnę zwykłą maskarą to mi w zupełności wystarcza. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ Ci zazdroszczę - ale w dobrym znaczeniu zazdrości :D
    Świetne produkty, miłego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę takich wspaniałych kosmetyków! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. efekty będą pewnie rewelacyjne ;) pare moich znajomych to ma i moim zdaniem ich rzęsy nie pomalowane wyglądają prawie jak sztuczne haha :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie slicznee zdjecia <3333 Piekne oczka masz <3333

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna paczuszka ;) dość cenna ;P


    http://impossiblelive93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. tusz boski a o tej odżywce czytałam same plusy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zrobili Ci mega prezent :) Tusz jest super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. genialna czapa :D Ja używam do rzęs belcils na wzrost i także czekam na efekty :)):)

    OdpowiedzUsuń
  27. wow drogi. ciekawe czy się opłaca...?

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie.