piątek, 30 sierpnia 2013

**Cos dla urody**

Hej Kochani:*

Dzis mam dla was calkowicie odmienny post, na pewno dla wiekszosci z was bardzo przydatny :) :D 
Nie bedzie to post modowy typu DIY; Outfity czy tez nowosci :) 
Bedzie to post poswiecony URODZIE :))

Ostatnio czytalam bardzo ciekawy, pomocny artykul i postanowilam sie z wami nim podzielic :)
Na pewno wiekszosc z was ma problemy z tradzikiem i bliznami po tradziku. W tym poscie napisze wam pare sposobow na ten uporczywy problem  :)) 

Tak wiec zaczynamy:)

zdj z internetu.

Na blizny różnego pochodzenia: 

1.Olejek z drzewa herbacianego doskonale odnawia skórę. Jego właściwości antybakteryjne sprawiają, że bakterie nie rozprzestrzeniają się w głąb skóry. Regularne stosowanie tego olejku sprawi, że z czasem blizna powinna zniknąć.

 2.Nakłuj kapsułkę z witaminą E i nałóż jej zawartość bezpośrednio na ranę. Przyspieszysz w ten sposób gojenie i zapobiegniesz powstaniu blizny. 

3.Nakładanie na bliznę olejku lawendowego sprawi, że ślad po niej szybciej zniknie.

4.Naturalny miód nałożony bezpośrednio na ranę również przyspieszy gojenie i uchroni cię przed powstaniem blizny.

 5.Na blizny potrądzikowe. Przed snem dobrze oczyść twarz i nałóż bezpośrednio na blizny olejek z drzewa herbacianego. 

6.Wyciśnij sok z kilku świeżych liści mięty i nałóż na twarz w miejscach, gdzie powstały blizny. 

7.W leczeniu blizn pomocny jest również sok z ogórka. Nałóż go na twarz i pozostaw na 15 minut, a następnie spłucz. 

8.Sok z cytryny może sprawić, że blizny znikną. Zanurz w nim wacik lub patyczek kosmetyczny i posmaruj blizny. Nie spłukuj. 

9.Zmieszaj ze sobą wodę różaną i drzewo sandałowe w proszku. Nałóż miksturę na blizny i pozostaw na noc. Rano zmyj. 

10.W litrze wody zagotuj jedną łyżeczkę nasion kozieradki. Pozostaw do ostudzenia. Następnie nałóż mieszankę na całą twarz i poczekaj, aż wyschnie. 

11.Zrób maseczkę na twarz z 1 łyżki rozdrobnionych płatków owsianych, 1 łyżki jogurtu, 1 łyżki kwaśnej śmietany i kilku kropel soku z cytry.
12. 




13. 




Tu cos na wloski:D:)





Cos na biale zabki:D



no i cos dla zdrowia <3




Stosowalyscie cos z tych pkt? Jakie efekty?:) 
Piszcie w komentarzach dla osob majacych ten problem na pewno kazda wasza rada sie przyda :)




Buziakiii :**

::MaGic Lov::
<3

34 komentarzy

  1. ja na szczęście nie mam takiego problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny artykuł, może pomóc wielu osobom :)
    Dzięki Bogu nie miałam nigdy problemu z trądzikiem...

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie to wyczytałam za zszywce i zaczynam stosowac ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stosowałam żadnego z tych sposobów chyba na szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Olejek herbaciany działa cuda, potwierdzam :) i na blizny genialny jest bio-oil, kosmetyk wszechstrony, nie ma sobie równych!

    OdpowiedzUsuń
  6. oo dzięki! wypróbuję aż 3 z tych porad! ciekawe czy będą działać :D dzięki, świetna notka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki :) Pomogłaś !

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny post , na pewno z czegoś skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja codziennie oglądam stronki właśnie z których masz te zdjęcia i faktycznie pomagają! :)) Uwielbiam je oglądać można wiele ciekawych rzeczy się dowiedzieć :) pozdrawiamm:*

    OdpowiedzUsuń
  10. To z zwalczeniem pryszczy jest fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całe szczęście nie mam problemu z bliznami, ale te porady na pryszcze będę musiała wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne porady:) Z kilkoma pomysłami się już spotkałam ale zaciekawiła mnie ta skórka od banana czy naprawdę wybiela zęby:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja problemow z bliznami nie mam wiec nie skorzystam z tych porad ale o sposobie na biale zeby musze wyprobowac! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. genialny post!:) bardzo ciekawy i przydatny! koniecznie muszę wypróbowac pomysł na wybielanie zębów, który mnie totalnie zaskoczył:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tym bananem to niestety ściema. :P

    Zapraszam do siebie:
    http://www.mysweetbody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Na szczescie nie mam tego problemu, ale na pewno post przyda sie niejednej osobie!: ) Pozdrawiam, zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przydatna notka..może niektóre właściwości wykorzystam ;)
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Post jest naprawdę ciekawy i przydatny,o połowie tych rad nie miałam pojęcia.
    Ciekawa ta notka kochana,fajnie że ją zrobiłaś,będę się do tych rad stosować:)
    Obserwuję Cię przyjemnością:)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie;
    imluckylady.blogspot.com/
    Buziaki :*:*

    OdpowiedzUsuń
  19. to z wybielaniem zębów na pewno wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja na twarzy blizn nie mam, ale za to na nogach mam dużo..ciekawe czy coś zadziała haha :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawy post:) spoko nutka, dobre zdjęcie-co tu więcej pisać hihi:>:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Będę musiała wypróbować , bo są naprawdę interesujace i niektóre proste :)
    Pozdrawiam kochana i wpadnij do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie mam problemu z tradzikiem na szczecie :0 i zadnego sposoby z tych nie próbowałam :0

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawy i ladny blog no i super fotki od dawna obserwuje <3<33<3<3<3<33< masz juz jakis kontrakt??? OBSERWUJAC BLOG: SZWAJCARSKA-CZEKOLADKA.BLOGSPOT.CH OBSERWUJE GO SPOWROTEM JEGO ADMINKA, JA, KASIA2OOO I DUTCHESSVICKKY WIEC ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  25. banany na zęby? Przecież one są pełne fruktozy?!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe rzeczy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ciekawe te porady :) będę tu wpadać częściej :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Porada na zęby rewelacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. NO faktycznie post jest totalnie inny ale fajny :)

    Ja sama przetestowałam multum sposobów na walkę ze śladami po trądziku czy rozstępach.. i nie ma nic lepszego jak częste mikrodermabrazje :) można samemu w domu korundem plus kwasy - pomijając okres wakacji... i algi oraz inne kremidła :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  30. również obserwujemy! : >

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawy post! O większości z tych rzeczy nigdy nie słyszałam. Na pewno wypróbuję min. 4 z tych sposobów :) chętnie cię zaobserwuję :)

    zapraszam tez do mnie w wolnej chwili: enigmaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. mam problemy z cerą. ten post jest dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie.