środa, 28 sierpnia 2013

**Przeglad-przypomnienie**

Hej Kochani :*

Dzis mam dla was nietypowy post :D Mianowicie zlepek stylizacji z mojego calego bloga :)) Tzn nie calego :P bo to nie sa wszystkie moje stylizacje jakie wam pokazywalam :P Jakbym wszystkie brala to post bylby zbyt dlugi :P W kazdym badz razie wiecej zdjec z danej stylizacji na pewno znajdziecie na blogu :P Nie przedluzam juz :P

Zapraszam do ogladania :)



















































To tyle :DD 

Chce was poinformowac ze na facebooku na moim fanpage jest konkurs :) Do wygrania jest kronkowa bokserka :))
wziecie udzialu zajmie wam zaledwie kilka sekund :)
ZAPRASZAM:)






::MaGic Lov::

46 komentarzy

  1. ile pieknych zdjec i swietynch stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie Twoje stylizacje mi się baaardzo podobają! Masz świetne wyczucie stylu :)
    I Twoje włosy są śliczne!!!

    PS. Biorę udział w konkursie i potrzebuję głosy. Bardzo proszę o pomoc! Dla Ciebie to chwilka, a dla mnie wielka radość :-) szczegóły u mnie na blogu.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak genialnie się ubierasz , że wszystkie stylizacje mi się bardzo , bardzo podobają ! Ślicznoto :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszędzie bardzo dobrze wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne te Twoje ciuszki :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacje:) Ładnemu we wszystkim ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stylizacje :) jak patrzę na Ciebię obrazu się uśmiecham :) kibicuje Ci :) oby tak dalej :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się:2,4,7,8.. i później gdzieś przepadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie stylizacje mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesienne stylizacje z koszulami i swetrami najlepszee! <33 ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. większośc z nich uwielbiam :) masz świetny styl Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiele cudnych stylizacja!;)
    A czwarty look taki zadziorny;)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuje bardzo mi miło :) ty za to na każdym zdjęciu wyglądasz wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. O prosze fajny pomysl na takie zestawienie tylu stylizacji ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. 1,4,ta w sukience w kwiatki i ostatnia były chyba najlepsze moim zdaniem :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę figury :OOO i czystych białych tenisówek -.-
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. mi to się wszystko u Ciebie podoba ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Biało-czarna sukienka wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne stylizacje :) ale jesteś szczupła, zazdroszczę ;D
    może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkei zestawy super ! ;) mam prośbę kochana wystarczy kliknąć w link sheinside na początku tego posta: http://onlymymotivation.blogspot.com/2013/08/sheinside.html z góry dziękuje ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz naprawdę śliczne ubrania *o*
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Twój styl!
    Przyjeżdżaj już do Warszawy to zostaniesz moja stylistka :D
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz wspaniałą kolekcję ubrań i świetną figurkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietny klimat zdjec,ciekawe zestawy :) obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. o super pomysł z tym mix'em : D
    prawie wszystko w jednym poście : D
    ach strasznie podoba mi się twoje wyczucie styluu!

    Zapraszam do siebie na nowy post
    monitka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne zdjęcia!!
    figura obłędna:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. W każdym zestawie wyglądasz świetnie! Ładnemu we wszystkim ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. ojej, moje oczy aż szoku doznały-SERIO!:D kuuuurde, dobre stylizacje-prześlicznie się w nich prezentowałaś i napewno-prezentujesz:>
    a piosenkę od razu włączyłam hihi;
    Pozdrawiam serdecznie, pysiolku:*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładnemu we wszystkim ładnie :)
    Wyglądasz świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zestawy :D

    Obserwuję i liczę na to samo :)

    http://sandra2413089.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz super stylizacje! Bardzo w moim stylu, więc obserwuję :)
    p.s. masz świetne nogi! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. super ciuszki ;)

    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz cudowny styl <3 Wszystkie zestawy bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawy blog i fajne stylizacje :) ZApraszam do mnie , ale dopiero zaczynam : http://the-lost-in-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. fajny blog ;))
    zapraszam do obserwacji mojego bloga http://worldbymyy.blogspot.com/ na pewno zrobię to samo ;))

    OdpowiedzUsuń
  36. 1, 4 stylizacja i sukienka w kwiatki są super! świetna jest ta pierwsza koszula z panterkowym tyłem ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. piękne stylizacje i zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Oj te śliczne chude nóżki :*

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie.