wtorek, 13 sierpnia 2013

**Primark- zakupy** MIX

Hej Kochani :*

Przybywam z nowym postem :) Pokaze wam moje nowosci :) aczkolwiek to nie wszystko ale juz nie dlugo wracam do domu, takze jak juz tam bede to na spokojnie wam pokaze reszte rzeczy, bo jest ich troche :) Duzo rzeczy dostalam od takiej starszej pani ale musze przyznac miala kobieta gust :)) 

Przechodzac do rzeczy bylam ostatnio w sklepie primark :D 
Bylo tam tyle fajnych rzeczy ze nie wiedzialam gdzie mam oczy podziac xD 
Poki co kupilam tam pare rzeczy ale w piatek jade jeszcze raz i kupie na pewno wiecej xD 



2 paseczki :)



Biale trampy <3 



Spodnie


 Naszyjnik, musze jeszcze bransoletke dokupic :) oby tylko byla...


Cieplusie skarpetki <3 Mmm...
uwielbiam takie :)
Dostalam je w prezencie:)


Lakier :)









Gorsecik akurat nie jest z Primarka :P 
Tak mi sie spodobal ze musialam go kupic :D
Bardzo fajnie sie uklada na ciele :D




a teraz Mix roznych zdjec:)




Sternchen= Gwiazda :D







Pycha <3 Polecam :)
do tego latwe w wykonaniu :)




Weekendowe xD -> Stuttgart




reszta zdjec nie jest do pokazania xD

Przypominam wam jeszcze o KONKURSIE :D 
Warto wziac udzial:))







To tyle :)

Buziaki Sloneczka :*


52 komentarzy

  1. ja też uwielbiam takie skarpetki ;) Zakupy jak mniemam udane ;D Pozdrawiam blizejcelu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny mix:)
    kupiłaś fajne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny mix i extra ciuchy!
    kotki prze urocze!!!:)

    piozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Ale dużo zakupów :) Fajne paski i gorset :) A najlepsze to chyba białe trampki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A właśnie szukałam tej pioseneczki, dzięki ♥♥♥
    Super ciuchy, najbardziej spodobał mi się naszyjnik *.* Boski!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam primark za te wszystkie duperele i tanioche :) świetne rzeczy :) gorset boski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. małaaa,ale się rozbrykałaś :d

    OdpowiedzUsuń
  8. Buuuu jak ja Ci cholernie zazdroszczę tych zakupów w Primarku to sobie nawet nie wyobrażasz -.-'''

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajnych zakupów narobiłaś! :)

    kociaki są prze prze słodkie! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Łoł ale cuda kupiłaś! Wszystkie rzeczy mi się podobają! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Biale trampki, gorsecik i cieple skarpetuchy to cos do mniee!! <3
    Czekam na wiecej ciuchow czyli nowy post! :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi się podoba ten post :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w Primarku niestety nic nie kupiłam, był straszny tłok i w ogóle nie mogłam nic na siebie znaleźć;(

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podoba mi się gorset i pasek z ćwiekami<3 :D

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię takie posty kochana :) bo Ty jesteś taka kochana i pozytywna ♥ podoba mi się naszyjnik- koniecznie dokup bransoletę ;) też kocham takie milusie skarpetki ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. super fotki :) gorset jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Yeah impreza w Stuttgartcie ;D A zakupy to zrobiłaś zaje...iste :D Kurde totalny wypas,normalnie zazdroszcze :* Baw się dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  18. swietne zakupy :D tez uwielbiam takie skarpetki heheh

    melaz widze byl dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny gorset i ten kawiorowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne paski! Poszukuję już takich dłuższy czas, aż zazdroszczę zakupów w Primarku : ) Koniecznie dokup bransoletkę i pokaż się na blogu w nowościach : )

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zakupy, zazdroszczę Primarka ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo widzę że zakupki udane świetne rzeczy zazdroszczę ;) pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  23. He dear,
    Great review!!! i like primark!!

    Would you like to follow each other on GFC/Bloglovin? I'm follwoing you already!! You made my day if you follow me back :))

    Hope you have a fabulous week ahead full of things that makes your heart happy<3

    much ❤ & kisses

    kelpasdairy.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  24. ile zakuuuupów :) super! <3
    kociaki jakie słodziaki <3
    po prostu uwielbiam twojego bloga :DD
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Te ziemniaczki muszą być pyszne!ale mi narobiłaś smaka :)!!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne trampki i gorset! :) fotki też genialne :) aż spróbuję tego jedzonka:>

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam PRIMARK:) Fajne ubrania za dobrą cene!
    http://femmfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubie teledysk Blurred Lines - ten nieocenzurowany :P fajne zdjecia! Lodzik pasuje do pazurków :D Kawiorowy manicure tez mi chodzi po głowie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam Primarka, często się spotykam na narzekania na jakość ich ubrań ale ja niektóre mam już parę lat i wszystko jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Za ile kupiłaś łańcuch? *_* cudny.

    OdpowiedzUsuń
  31. Trampki i łańcuch świetne<3 Chętnie bym się teraz wybrała do Primarka :D

    OdpowiedzUsuń
  32. No pięknie się wypuściłaś na szaleństwo zakupowe,nic tylko pozazdrościc kochana:*:*

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne ubranka . Fajne zdjęcia , czekam aż pokażesz resztę ubrań :*

    OdpowiedzUsuń
  34. super zakupy, białe trampki i gorset ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne ciuchy ♥
    I te lakiery - cudo :)

    Obserwuję, liczę na rewanż :)

    Zapraszam do mnie: http://my-and-only-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. ale Ci teraz pozazdrościłam zakupów w primarku... :-)
    paznokci z resztą też :)

    http://siokoskokoslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne zakupy ;) widzę, że wyjazd też jak najbardziej udany ;))
    Pozdrawiam ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie wolała byś mieszkać w Niemczech niż w Polsce? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. —–-—▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
    —–-▒███████████▒
    —▒████▒▒▒▒▒▒▒███▒
    -▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒███▒……………….▒▒▒▒▒▒
    -▒███▒▒▒▒▒███▒▒▒███▒…………..▒██████▒
    -▒███▒▒▒▒██████▒▒███▒……….▒██▒▒▒▒██▒
    —▒███▒▒▒███████▒▒██▒…….▒███▒▒█▒▒██▒
    —–▒███▒▒████████▒██▒…▒███▒▒███▒▒██▒
    ——–▒██▒▒██████████▒▒███▒▒████▒▒██▒
    ———▒██▒▒██████████████▒████▒▒██▒
    ———-▒██▒▒█████████████████▒▒██▒
    ————▒██▒▒██████████████▒▒██▒
    ————–▒██▒▒████████████▒▒██▒
    —————-▒██▒▒██████████▒▒██▒
    —————–▒██▒▒████████▒▒██▒
    ——————-▒██▒▒██████▒▒██▒
    ———————▒██▒▒████▒▒██▒
    ———————-▒██▒▒███▒▒█▒
    ————————▒██▒▒█▒▒█▒
    ————————-▒██▒▒▒█▒
    —————————▒██▒█▒
    —————————♥♥♥♥♥♥
    —————————-♥♥♥♥♥
    ——————————♥♥♥
    —————————-—♥♥
    ———————————♥

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny naszyjnik, sama na taki poluję ale nie wiem gdzie zdobyć :) jest genialny. Zakupy widzę udane :) te lakiery mnie interesują, muszę taki kupić na próbę. a CO DO ZDJĘĆ TO KOTYY <3 :* Mrauu śliczne bestie :)

    obserwuję kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ślicznie dziękuję za obserwowanie mojego bloga :) będę do Ciebie wpadała :P

    OdpowiedzUsuń
  42. wow, mnóstwo świetny rzeczy! a kotki cuudne <3

    OdpowiedzUsuń
  43. To jest mix? raczej MIXSIOR ! ;)) ;p *.*

    Gdzie tego pirmarka dorwałaś - chyba nie w polsce?
    trampule <3 naszyjnik - CHCE PODOBNY - ile dałaś za obie rzeczy na PL ceny ?
    koteczki, obiad, lodzik ! <3 bluzke college chce!

    A te ziemniaki? mmmm..... co jest między plastrami szynka? boczek? czy kiełbaska? na to ser i do piekarnika tak ?
    kiss


    OdpowiedzUsuń
  44. Awesome outfit. You look gorgeous :))
    xx
    http://janicethitran.com (✿◠‿◠) <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Podoba mi sie :)
    Zapraszam do mnie -- > http://swaag-time.blogspot.com/
    I również do obserwowania mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. a gorsecik skąd? jest super :D gdzie byłas w sklepie primarka?:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja również ostatnio odwiedziłam Primark w Berlinie i już nie mogę się doczekać kolejnego wyjazdu :D

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie.