czwartek, 22 sierpnia 2013

**Nowości**

Hej Kochani!:*

Jak wam mijają wakacje?:) Dla niektórych się już prawie kończą :P Dla mnie na szczęście nie :) Jednak i tak mam sporo na głowie he . . jak wiecie wróciłam już do Polski ;/ więc czas się obudzić i wrócić do rzeczywistości ;/ . . .
Przechodząc do rzeczy. . . .  dziś wam pokażę trochę nowości :) W końcu jest to blog modowy, więc troszkę ciuszków trzeba też pokazać xD :) 
Także zapraszam do oglądania :*

Mały mixowy wstęp xD hehe



Moja Kochana mamunia :D <3
Najbliższa i Najdroższa mi osoba :):*



A teraz ciuszki:

















 Na tych spodniach muszę zrobić troche przetarć :)







Kolorowo <3


Te rzeczy dostałam :) -->









To mały upominek od Kuzynki :):*



Nasz kochany pupilek :)



Jak Wam się podobają rzeczy?:)

Ps. 
KOCHANI!!!!
Bardzo Was proszę o kliknięcie w baner sklepu vintageshop, znajduje się po prawej stronie bloga...bardzo mi zależy :) 
z góry bardzo dziekuję!! :))

Pamiętajcie także o KONKURSIE!!! na zgłoszenia czekam do 1 września!:*







Całusy!!!

::MaGic Lov::

73 komentarzy

  1. Wspaniałe rzeczy, Mamusia pięknie wygląda ! :*

    pozdrawiam serdecznie Ciebie i Mamę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super T-shirty:) Jak i ta pierwsza torebka. Moim zdaniem zakupy jak najbardziej udane;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze zdjecie! *.*
    Ale mama wystrojona! :)
    Genialne masz ciuszki! :)
    Oddaj! :P
    Albo przyjeżdżaj na moich walczyć :D ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne ciuszki :) zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kliknęłam ! Nawet parę razy, zrób to samo dla mnie ;) --> by-michii.blogspot.com ! Po lewej stronie kliknij w banner z obrazkiem biżuterii na rękach <3 Zajmie ci to góra 10 sek.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne ciuszki sobie kupiłaś i te co dostałaś też :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mamusia pięknie wygląda :)
    a co do nowości to kilka rzeczy chętnie bym przygarnęła ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Pupilek ..... <3
    no dziewczyno rozpieszczasz siĘ!!!
    Które to są te spodnie z pierwszego outfitu, i te które pokazałaś po Swojej rpzesympatycznej mamuśce to są twe same?
    JA CHCE TAKIE SPODNIE- za ile skąd skąd ?
    i te jasne z dziurami tez skąd? ja chce chce ;( granatowe z dziurami :*:((
    buziak ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe mnie też się nie kończą ^^ Fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne rzeczy! <3 mi też przybyło kilka rzeczy przez wakacje :))
    Kiss ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. lakiery, lakiereczki kochaaam lakiery <3 ;***
    Super ciuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna spódnica <3
    Jeśli masz ochotę zapraszam http://trendykate.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebki i majtki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow rzeczy są niesamowite! zazdroszczę! :)
    lakiery cuda <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Kilknęłam już w ten banerek :) śliczny pies <3 kocham psiaki!
    Masz genialną figurę kobieto! Te jeansy które miałaś na sobie w czasie zakupów, gdzie dorwałaś? fajniutkie <3
    świetną bieliznę upolowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Figura miażdży!! Mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne torebki te co kupiłaś:) No i bielizna..łał!:):)

    OdpowiedzUsuń
  18. kup mi ta ostatnia bluzke ze zdj , oddam Ci;ooo

    OdpowiedzUsuń
  19. ta torebka z ćwiekami świetna :D i w ogóle ile ciuchów :O
    i psiak jaki już duży ! I ja w końcu jutro jadę do schroniska! Strasznie się cieszę, bo jednak w domu psa stasznie brakuje :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Spełniłam Twoją prośbę:) A ja proszę o obserwowanie mojego bloga jeśli to możliwe:) http://femmfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Podobają mi się w szczególności 3 rzeczy :) spódniczka i 2 czarne torebki pod nią :D
    Piesio bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zachęcam do zakupów niedrogiej ręcznie robionej biżuterii :) http://arteaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. lakiery p2 są super!
    Masz bardzo ładną mamusię :)

    OdpowiedzUsuń
  24. sporo nowości;) wszystkie świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ALE MIAŁAŚ ŁOWY! :)

    TE KORONKOWE BODY JEST PIĘKNE :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super ciuchy:) Pozdrów mamę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne rzeczy :) spodniczka jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super blog! Dlatego zapraszam Cię do mojego nowego sklepu odzieżowego www.tinycarrie.pl . Myślę, że znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Spodnie z 1 zdjęcia są świetne! Masz w nich mega szczupłe nogi! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Jezu! Torby! wszystkie uwielbiam! A najbardziej te z ćwiekami<3 Wszystkie rzeczy świetne, może tylko body mi się nie podobają, ale ja od zawsze miałam do nich niechęć:)
    pozdrawiam<3

    OdpowiedzUsuń
  31. Okej, poklikałam kilka razy w baner vintage, a ty mogłabyś poklikać u mnie w sheinside w notce? To dla mnie też bardzo ważne :* :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdjęcia i te cudne ubrania ^^
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne ubrania :) kolejne ładniejsze od poprzednich:)

    OdpowiedzUsuń
  34. fajne nowości :) wszystko mi sie podoba !

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne nowości! post oglądałam juz ale nie wiem dlaczego dopiero teraz komentuje... przepraszam i poprawię się ;p pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. aaa zapomniałam dodać że torebka z ćwiekami świetna!!!!!! bd pasować do wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne nowości! Prawie wszystko mi się podoba! A właściwie to mogłabym przygarnąć wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Trochę było tych nowości:) Tyle par spodni!!!:) Pozrawiam i zapraszam do siebie na konkurs:) www.buycheaplookfit.blogspot.com:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne rzeczy, a mam takie pytanie kochana, gdzie dorwałaś tą bordową (?) bluzę na suwak? Jest cudna, właśnie takiej szukam :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wspaniałe nowości wszystko mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz nogi jak modelka :) Stylizacja z białą marynarką - mistrz!

    OdpowiedzUsuń
  42. najgorsze to przestawić się z takiego trybu na taki tryb-ale życzę CI tam siły i energii:) nono, coś widzę, że mordeczko zaszalałaś z ciuszkami haha:-) słodki piesiok-pozdrów mamę hihi
    Pozdrawiam serdecznie!:*

    OdpowiedzUsuń
  43. bluza jest ekstra i ma super kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow ale świetne rzeczy :)
    Buziaki i zapraszam Cię także do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. super ciuszki :)

    zapraszam do siebie, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  46. super ciuszki !!! wiem ze dla cb to wazne wiec klikne 10 razy w te reklamy no i super fotki i zapraszam do mnie : szwajcarska-czekoladka.blogspot.ch obserwujemy??? jesli mnie zaobserwujesz zaobserwuje cia ja, kasia2ooo, demi123 TAK SAMO JAK WSZYSTKICH INNYCH przyszlych obserwatorow :) wiec zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  47. Najlepsze te torebki z ćwiekami zakochałam się <3

    http://a-milordka.blogspot.com/ ZAPRASZAM !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Dasz rade kupic mi te spodnie. .?
    Chcialabym je bardzo, a ty jaki rozmiar sobie kupilas?
    Pozdrawiam,
    Carolliness

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne ciuszki! Śliczną masz mamę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. uwielbiam koszulki z nadrukami! zazdroszcze takich łupów :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ciuszki świetne, i psinka jak rośnie :D

    OdpowiedzUsuń
  52. mega super ciuszkii!
    ja byłam ostatnio w m1 , ale nie zachwyciło mnie nic .. także na razie nici z nowości , ale za to twoje są super! ; D

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudowne ubrania, twoja mama dobrze się trzyma ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. świetne rzeczy!Mama śliczna!:))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Na prawdę świetny blog, lubię oglądać czyjeś stylizacje, choć jestem początkująca zapraszam do mnie http://cel-perfekcja.blogspot.com/ ;)

    POZDRAWIAM, Roxi

    OdpowiedzUsuń
  56. mama piękna kobieta, zazdroszczę strasznie, że ją masz!

    piękna moja :*

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny blog obserwuje :) http://holydrugs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. genialne koszulki i spodnie *_* zazdroszcze!

    saavemylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. bardzo fajne nowości i świetne zestawy !

    http://leneshelley.blogspot.com/2013/08/my-shoes-for-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  60. świetne t-shirty<3!!
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Łoł ile świetnych rzeczy! ;)

    Obserwacja za obserwacje? Zapraszam! http://holdwind-stuff.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  62. ciekawe łupy! ładne zdjęcia. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  63. ale ciuszków dużo *_* mamusia ♥

    OdpowiedzUsuń
  64. ale fajne zakupy:) zazdroszczę:) a mama świetnie wygląda w tej białej sukience:) może skusi się na swój blog:) heh Ps. obserwuję i zapraszam do mnie na nowy post:) Pozdrawiam!:*

    OdpowiedzUsuń
  65. nic osobistego, komentarz w kontekscie: "ale kwas" "ale lipa" "beznadziejnie" "szkoda" "a tak bardzo chcialam" ...

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie.