sobota, 3 sierpnia 2013

**Na sianeczku sianie xD **


Jak zauważyliście na fb naszykowałam wam kolejny post :) mam nadzieje, ze się cieszycie hehe 
Za dużo dziś do powiedzenia nie mam, wiec nie będę pisała byle czego :P nie chce zanudzać :P
wiec przechodzę do zdjęć :) 

Także życzę miłego oglądania :*

Sukienka- allegro
Okulary- C&A
Zegarek- szafa.pl
Buty- allegro
Kapelusz- H&M














a tu jeszcze moje wloski :)



Przypominam takze o KONKURSIE u mnie
;)


a teraz spadam  :)
Zycze udanego weekendu 
Buziaki :**



::MaGic Lov::


69 komentarzy

  1. uwielbiam takie sesje, bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sukienka :) Najbardziej podoba mi się to http://4.bp.blogspot.com/-MCH0pmNMb1g/Ufz9TgxSBZI/AAAAAAAAGLg/vKfdPvtYCVk/s640/DSC07241.JPG :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super miejsce na zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie poobdzierałaś się na tym sianeczku :P ?
    Ładna sukienka ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowe miejsce na zdjęcia :) pięknie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, urocza sukienka. Ślicznie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz:D
    spódniczka cudna:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za odwiedziny:) Piękne masz tutaj zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna sukieneczka:) bardzo dziewczęca. ps. dodałam Cię do obserwowanych:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tez mam podobne zdjęcia na takim "balu" :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ekstra! Chciałabym takie fotki przy sianku xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcesz zmienić swoje życie? Chcesz mieć piękne zdrowe i silne ciało? Pamiętaj, że nic nie równa się z uczuciem, które czujesz po treningu, jest to niesamowity płomień, który czujesz w swoim sercu i już nigdy nie chcesz go stracić! Walcz o to, aby być szczęśliwa!
    Zmień się razem ze mną!

    runforhealthh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia ;) ten warkoczyk jest cudny ,sama go robiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa sesja :) Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Drugie zdjęcie,moje ulubione! Użyłaś jakiegoś filtra że zdjęcie wyszły tak lekko vintage?

    OdpowiedzUsuń
  16. najpiękniejsze miejsce do robienia zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  17. jesteś bardzo fotogeniczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny klimat zdjęć :) strój idealny na lato, drugie zdjęcie jest cudowne!
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne zdjęcia :)
    zapraszam na mojego bloga, może będziesz mogła mi pomóc i przygarniesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny ten warkocz :) Też chcę takiego.... :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zdjęcia rewelacja! dobre miejsce wybrałaś

    OdpowiedzUsuń
  22. Przecudowne zdjęcia :D I ładny komplecik :)
    Zapraszam na mojego bloga.Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza:D
    http://wana-wanaa.blogspot.com/
    +Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz fajne pomysły na zdjecia :)
    Wpadnij też do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne zdjecia. Fajnie pozujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  25. ale piękna sukienka! <3

    Drugie zdjecie jest mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. pierwsze zdjęcia zwala z nóg.;)
    wygląda jak wyrwane z gazety.:)
    pięknie.;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super zdjęcia, piękmy letni klimat :-)

    Pozdrawiam i zapraszam do naa,
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  28. ślicznie wyglądasz, a włoski super zrobione :D
    zapraszam do mnie Kochana w wolnej chwili ! :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Aaaaaaa jak mi się marzy taka sesja przy balotach! :D ♥
    ślicznie wyszłaś! :*:))Sukienkę masz boską! ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz śliczne włosy, a sukienka prezentuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna sukieneczka, a zdjęcia jeszcze śliczniejsze!! uwielbiam takie naturalne zdjęcia :) samam mialam kiedys sesje przy takich snobkach sianowych zdjęcia przy nich wychodzą zawsze cudownie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie ma to jak na sianie...lubię wchodzić na takie "bele"!
    dajanka-a.blogspot.com
    :D!

    OdpowiedzUsuń
  33. PONAWIAM PYTANIE
    Użyłaś jakiegoś filtra że zdjęcie wyszły tak lekko vintage?

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładne zdjęcia ;) Szczególnie 2 pierwsze, jak nawiązałaś współpracę z tymi wszystkimi firmami? w sumie to ciekawe ;)
    Dopiero zaczynam, mogę liczyć na dobrą radę koleżanki bardziej wtajemniczonej ?;p
    wishyoumore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. To pierwsze zdjęcie jest zarąbiste i masz na nim taaaakie długie nogi . Bardzo fajny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ślicznie wygladasz, piękna sukienka.;) Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  38. marzy mi się sesja na snopku siana!;) super!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ojej jaka śliczna sukienkaa <3 <3 Przepięknie wyglądasz ;) Obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna sesja tak samo jak sukienka :)
    podoba mi się !!!!
    jak zwykle zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowna sukienka i fryzura :-)))

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo przyjemna do oglądania sesja, podoba mi się, pozdrawiam izkastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Zdjęcia bardzo ładne i sukienka świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak zawsze wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  46. ▀██▀─▄███▄─▀██─██▀██▀▀█
    ─██─███─███─██─██─██▄█
    ─██─▀██▄██▀─▀█▄█▀─██▀█
    ▄██▄▄█▀▀▀─────▀──▄██▄▄█

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie.